2016. április 3., vasárnap

Márciusi kedvencek (2016)

Hű, milyen rég írtam már! De vége lassacskán minden visszaáll a régi kerékvágásba. Az, hogy mi volt az eltűnésem oka, majd egy külön bejegyzésben fejtem ki bővebben, de mindenekelőtt nézzük meg, mik is voltak a kedvenceim az elmúlt hónapban...

A hónap egész jelentős részét Olaszországban töltöttem, ahol sok újdonsággal is megismerkedtem, illetve még elutazásom előtt is találkoztam 1-2 gyöngyszemmel. Ráadásul a 18. életévemet is betöltöttem, ami ezért lehetne az egyik random kedvencem.
Nem ez lesz a legterjedelmesebb kedvences bejegyzés, de 4 termék azért csak-csak kivívta magának a helyet itt.


A hónap elején hanyagoltam egy kicsit az ajakápoló használatát, s ennek meg is lett e böjtje. Az ajkam nagyon kiszáradt, egy mély, vérző repedés is megjelent rajta, ami nagyon fájt. Ekkor futottam be a patikába, ahol ezt az Eucerin Acute ajakápolót találtam. Nagyon szépen helyrehozta az ajkaim állapotát, a repedést rendszeres és alapos kenegetéssel kb. 1 hét alatt tüntette el. Nagyon megszerettem, már lassan a tubus is végét járja.

Még elutazásom előtt érkezett meg ez a csodálatos Too Faced Love Flush pirosító mini kiszerelésben a Love Hangover árnyalatban, amit Edittől rendeltem. Nagyon magaménak érzem ezt a barackos-rózsás árnyalatot, 10-ből 8-szor biztos ezt viseltem az orcáimon. Várható róla egy bővebb bejegyzés a későbbiekben...


A Yamamay egy olasz márka, amit olaszországi ott-tartózkodásom során ismertem meg. Ezt a törlőkendőt vészhelyzet során vásároltam, mivel a micellás vizem nem bizonyult elegendőnek. Szépen leszedi a sminket, viszont nem mondom, hogy nem lehetne benne jobb. Ami viszont nagyon tetszik benne, az a hidratált érzet, amit a bőrön hagy. Az összetevői közt különböző olajakat találtam, gondolom ők a "tettesek".

Legnagyobb felfedezésem a Physicians Formula márka volt, nagyon megörültem, mikor megpillantottam a display-t az egyik üzletben. Első körben a Nude Wear korrektor jött velem haza, mert persze a szem alá való korrektoromnak is ott kellett kifogynia. Nagyon megszerettem, szépen fed, a végeredmény pedig csodás, ha ezt használom.

Mik voltak a Ti kedvenceitek? A fent említettek közül használtatok már valamit?


Puszi: Juctus






2 megjegyzés:

  1. Az Eucerin ajakbalzsamaira esküszöm, nálam most a Lip Aktiv van használatban, de a Te általad bemutatott verziót is kipróbálnám :) A Physicians Formula korrektoráról jöhetne egy teszt - ha lenne kedved, kíváncsi vagyok hogyan teljesít a mindennapokban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a verzió is szuper, kellemesen csalódtam benne, nem vártam, hogy ilyen jó lesz :)
      Persze, mihelyst sikerül értelmes képeket készítenem, jön a teszt :)

      Törlés