2016. február 1., hétfő

Januári kedvencek (2016)

Hű, már el is telt az év első hónapja. Ez elég gyors volt! Na, de nézzük is, mely termékeket használtam előszeretettel az elmúlt hónapban. 

A januári hónapban rengeteg új terméket próbáltam ki, ezek közül került ki az összes kedvencem, szám szerint 6.


Az én bőröm elég száraz, és hát bevallom, nagyon nem szerettem testápolózni, félévente egyszer, ha rászántam magam, elég lusta teremtés vagyok. De ez a The Body Shop Frosted Cranberry (Deres Áfonya) testvaj mindent megváltoztatott. Nem mondom azt, hogy minden este zuhanyzás után, de mondjuk úgy heti négyszer biztos, hogy bekenem magam vele. A bőröm pedig köszöni szépen, nagyszerűen van. Hiába karácsonyi kiadás, az illata szerintem bármely évszakban elfogadható, engem speciel a szőlőmustra emlékeztet, némi áfonyás fanyarsággal.

Ezt a s.Oliver Outstanding EDT-t egyik barátnőmtől kaptam karácsonyra, s hát bármennyire is elég tavaszias-nyárias, virágos-gyümölcsös, üde illat, én azonnal elkezdtem használni, a tél ellenére is. Nagyon tetszik ez az illat, pont olyan, amilyet szívesen hordok hétköznapokon. A tartóssága persze nem az erőssége, de nem is érdekel, ha ilyen szuper az illata.


A the Balm the Manizer Sisterts highlighter palettáról nem szeretnék sokat írni, mert a hónapban írtam róla (ITT). Nagyon szeretem, a hétköznapjaim szerves részévé vált. Szemhéjra is szívesen használom, a hónapban szinte csak ezt használtam hétköznapokon oda, meg persze a kiemelés legtökéletesebb kelléke ez. Rajongásom iránta határtalan...

Az első dolog amit, az év eleji kívánságlistámról (ITT) kipipálhattam az ez a L'Oréal Brow Artist Genius Kit. Már mióta itt megjelent a DM polcain, majdnem egy éve nézegettem. Aztán egyik nap egy hirtelen ötlettől vezérelve meg is vettem a Joker kuponnal. Ő az első ilyen szemöldökökre való kis szettem, de hű, nagyon tetszik. A használatát még tanulgatom, de egyre jobban tudok vele bánni. A későbbiekben biztos írok még róla.


Tudom, hülyeség, de 18 éves létemre már nagyon félek a ráncosodástól :D, és hát volt alkalmam ezt az Avon Planet Spa feszesítő nyak- és dekoltázsápoló szérumot, ami kolumbiai kávékivonatot tartalmaz, nagyon jó áron beszerezni. Nem használom gyakran, úgy hetente 1-2x, ennyi éppen elég. Az állaga nagyon folyós, szilikonos, ami először rettentően ragacsos érzetet ad, de aztán olyan 2-3 perc után ez eltűnik. A bőröm pedig nagyon puha utána, szerintem jót tesz neki. Nem mondom, hogy ez egy csodaszer, sőt, de engem megnyugtat a tudat, hogy tettem egy kicsit a nyakam, illetve a dekoltázsom bőre épségéért. Egyébként kézre is nagyon sokszor használom, egy pumpálásnyit eloszlatok, ami hipp-hopp beszívódik. a kezeim pedig nagyon puhák lesznek.

Ismét egy Avon termék, mégpedig a Care Cocoa Butter ajakvaj. Róla is írtam már (ITT). Nem is ragozom túl a dolgot. Nagyon szépen hidratálja az ajkaimat, az illata is szuper, az ára is nagyon baráti. Kell ennél több?


Mik voltak a Ti kedvenceitek? A fent említettekből próbáltatok már valamit?


Puszi: Juctus

2 megjegyzés:

  1. Planea Spa nagyon jo latszik. En is akarok :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    VálaszTörlés