2016. február 12., péntek

Hajápolás - Macadamia Oil Extract termékcsalád

A hajápolásról eddig nem sokszor esett szó a blogon. Nehéz írni erről a témáról, hisz ahány ember, annyi hajtípus, nem biztos, hogy mindenkinek beválik egy-egy termék, de most úgy érzem, hogy sikerült rátalálnom egy szuper márkára, ami ugyan nem minden téren tökéletes, de ár-érték arányban szuper termékeket kínál. S ezt a felfedezést kivel oszthatnám meg, ha nem Veletek?



Arról, hogy tulajdonképpen az én hajam alapból milyen, arról ITT írtam, így ezzel nem is húzom az időt, következzen is a véleményem a Macademia Oil Extract termékekről.
Az említett bejegyzésben már szerepelt a hajmaszk, ami itt is feltűnik, tulajdonképpen ő volt az, aki mindent elindított. Ugyanis egy iparfumeria.hu / parfums.sk nézelődésem során bukkantam rá, jónak tűnt, az ára is egész baráti volt, így hát meg is rendeltem. Aztán annyira megtetszett, hogy kíváncsi lettem, s a következő rendelésnél ez a csomag is becsusszant a kosaramba, ami sampont, balzsamot és hajolajat rejt magában kis kiszerelésekben. Ráadásul a csomag még akciós is volt. (Hogy is hagyhattam volna ki? :D)

Na, de nézzük a termékeket egyesével...


A sampon és a balzsam egyenként 100ml-t rejtenek magukban, ez egész jó mennyiség ahhoz, hogy alaposan megismerhessük a termékeket.
Gyűlölöm ezt a tubusos, csavarós kiszerelést! Egyáltalán nem a fürdőszobába való, szerintem. De, ha sikerül túltenni magunkat, s nem a lefolyóba csurgatni a sampon felét (mert ez ám egy elég folyós sampon), akkor egy nagyon szépen habzó, édeskés, talán picit ananászos illatú sampont kapunk, ami szuperül tisztít és táplál. Ráadásul a fejbőröm sem viszket a használata után, ami nagy szó.
Önmagában is nagyszerűen táplálja a hajam, de egyszerűen függője vagyok a JOICO samponomnak, így azzal vegyítve használom, így tökéletes az én nagyon durván száraz hajamnak.
A balzsam valami szuper! Mondjuk már elég régen használtam balzsamokat, mert hajpakolás használatakor nem tartottam fontosnak, de ennek a darabnak sikerült újra a hajápolási rutinom fontos lépésévé tenni a balzsamozást. A hajam teljesen más textúrájú lesz már vizesen is, amikor rákenem, annyira szuper. Egyszerűen eloszlatható a hajon, az állaga pont megfelelő, se nem túl folyós, se nem túl sűrű.

Következzen a balzsam, minden elindítója. a fent említett bejegyzésben is írtam már róla. 15-20-30 percig szokom hajmosás előtt a hajamon hagyni, lemosáskor már érzem is, milyen jól táplálja a hajamat.A fehér krém állaga olyan, mint egy testápolóé, ennek köszönhetően szuperül el lehet oszlatni a hajhosszon, amit én előtte be szoktam vizezni, hogy ez még egyszerűbben menjen. Az illata ugyanolyan, mint a termékcsalád többi tagjána


A végére maradt termékcsalád fekete báránya, a hajolaj, ami nekem egyáltalán nem vált be. Már az illata sem volt valami kellemes, a többi terméknél megszokott édeskés illathoz vegyül némi dohos szag is az üvegcsében, amiből öntögetni kell a terméket, ez sem egy tuti csomagolás. Felkentem a hajamra, s nem bírt beszívódni, lefeküdtem aludni, még másnap reggel is a hajszálaimon "csücsült", ráadásul mikor beszívódott, semmi extrát nem éreztem, nem táplálta jobban a hajamat. Nem, nem szeretem egyáltalán ezt a terméket, bár lehet, én vagyok túl szerencsés, hogy már megtaláltam a tökéletes hajolajat, s azért látom ilyen szörnyen a helyzetet, mert ahhoz hasonlítom...

Összességében a hajolajon kívül minden termék levett a lábamról. Önmagukban is nagyszerűen működnek, de egy-két nagy kedvencemmel kiegészítve érem el a tökéletes végeredményt, amire mindig is vágytam, s ehhez nagyon sok közük van ám. Az áruk pedig roppant baráti, szerintem, ha száraz hajatok van, megéri egy próbát tenni velük.

A márka kínálata elég kicsi, a bejegyzésben említett hajápolási dolgokon kívül pár testápolási terméket találhatunk még a Macadamia Oil Extract név alatt. IPARFUMERIA.HU LINK/PARFUMS.SK LINK

Hallottatok már a márkáról? Mik a Ti bevált hajápolási termékeitek?

Puszi:Juctus


1 megjegyzés:

  1. En is kaptam ilyen macadamia set es nagyon jo volt :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    VálaszTörlés