2016. január 13., szerda

ZOEVA Cocoa Blend paletta

Már egy ideje a képzeletbeli kívánságlistám kiemelt helyén szerepelt a ZOEVA Cocoa Blend paletta. Mindig nézegettem, vágyakoztam utána, végül karácsonykor bátyám jóvoltából a kezeimben tarthattam végre.



Mikor először nyitottam ki a palettát, percekig csak nézegettem, teljesen ámulatba ejtett a látvány. A színek nagyon gyönyörűek. A termék tartalmaz matt, fényes és csillámos színeket egyaránt.

A csomagolás nagyon erős kartonból készült, ami egy egész erős mágnessel záródik. Egy tükör simán elfért volna benne, nem must have számomra, de ebből a palettából kifejezetten hiányzik, még nekem is.

A színek igazán különlegesek, különböző finishekkel (selyemfény, metálfény, matt, csillámos). Az árnyalatok nevei nagyon okosan, a színek alatt találhatóak meg arany feliratok formájában. Ezeket lehetetlenség volt befényképezni, végén fel is adtam.

A panek, amikben a szemhéjpúderek találhatóak, viszonylag nagy méretűek, elég sok terméket tartalmaznak.


Bitter Start - egy matt, nagyon világos krémes árnyalat
Pure Ganache - egy metálfényű rezes arany
Sweeter End - egy selyemfényű rosegold árnyalat némi taupe-al
Substitute For Love - egy tejcsoki szín némi arany csillámmal, amik felvitel után eltűnnek, így a végeredmény egyértelműen matt
Warm Notes - egy bogyós-bordós metálfényű szín


Freshly Toasted - matt bordós-barna, nagyon meleg szín
Subtle Blend - metálfényű meleg barna
Infusion - sötétszürke telis-tele apró arany csillámmal
Beans Are White - matt, nagyon sötét szürkésbarna
Delicate Acidity - selyemfényű lilás taupe


A púderek textúrája elég eltérő, vannak olyan színek, amiknél tapintással érezhetőek a csillámok, többségüknél némi porzást is észleltem, aminek a mértéke változó, de sehol sem olyan, ami már zavarna. Potyogást még nem tapasztaltam.

 Vannak olyan ecsetek, amikkel nem kompatibilis egy-egy árnyalat, de egy kis próbálgatás, tapasztalatszerzés után ez a probléma orvosolható.

Többségük pigmentáltsága nagyon erős, de akadnak olyan színek is (pl.Sweeter End), amivel kapcsolatban másra számítottam, de építgetni természetesen ennél a palettánál is lehet.

A matt árnyalatok nagyon jól satírozhatóak, de az összes színnel szépen lehet dolgozni, ha kiküszöböljük az apró problémákat.

Kedvenc árnyalataim: Pure Ganache, Warm Notes, Freshly Toasted. Engem ezek a színek vettek le teljesen a lábamról. Nagyon szépen lehet velük dolgozni, s egyszerűen gyönyörűek.

Összességében nekem nagyon bejön ez a paletta. Nem egy tökéletes darab, vannak ugyan apróbb hibái, de ez a termék azokkal együtt is szerethető. A színeit meg különösen imádom, szerintem egész jól is állnak nekem. Sminkes bejegyzést is láthattatok már (ITT), amiben ezt a palettát használtam. 

A legjobb pedig az, hogy a ZOEVÁnak van szlovák webshopja is (ITT), ahonnan egyszerű beszerezni a márka termékeit. Vannak még paletták, illetve ecsetek, amik izgatják a fantáziámat. 

Maga a paletta 19 euró (kb. 5700 fornit) volt.

Nektek hogy tetszik ez a paletta? Próbáltatok már valamilyen ZOEVA terméket?

Puszi: Juctus

4 megjegyzés: