2016. január 18., hétfő

Wishlist

Mostanság rengeteg blogon olvashatunk kívánságlistás bejegyzéseket. És hát nekem is megjött a kedvem, hogy összeszedjem, mire is vágyik kicsi szívem mostanság...
Sosem szoktam papírra vetni, mikre vágyom, többnyire a fejemben van egy lista, amin az áhított termékek szerepelnek, de most úgy döntöttem változtatok szokásaimon, így könnyebben tudom szelektálni, mik azok, amikre tényleg vágyom, könnyebb a szelektálni a "felesleges" darabokat.


LORAC PRO Matte paletta - Erre a palettára nemrég lettem figyelmes, de beleszerettem ezekbe a gyönyörű matt színekbe már első látásra. Sajnos a márka termékeit nagyon nehéz beszerezni, hisz Európában nem kaphatóak, így az ára is elég borsos. De még így is nagyon vágyom rá.


Too Faced Chocolate Bar paletta - Ezzel a palettával már a megjelenése óta szemezek. Annyi jót olvastam róla, a színeiért pedig teljesen odáig vagyok.


Tarte Tartelette paletta - Vele is már a megjelenése óta szemezgetek, azóta egyre több bejegyzést láttam róla, a szívem meg egyre jobban fáj érte. 



Makeup Revolution New-Trals vs Neutrals paletta - Ez a paletta főként a bordós - pirosas színei miatt izgatta fel a fantáziámat. Nagyon szívesen játszadozom az ilyen árnyalatokkal, ráadásul MUR terméket sem próbáltam még.


Zoeva ecsetek - Na, ők tényleg a legnagyobb vágyaim már 1-2 éve. Egy ideje már el is kezdtem rájuk szép lassan félretenni. Remélem, lassacskán már a kezeim közt tarthatok egy ecsetszettet.Azt mondjuk még nem döntöttem el, melyik lesz a befutó, de ez már a legkisebb gond legyen.



e.l.f. kontúrecset - Szeretnék megtanulni kontúrozni. Ehhez elengedhetetlen egy kontúrecset beszerzése, ez az e.l.f. darab nagyon szimpatikus, szívesen tennék vele egy próbát.

Clinique Cheek Pop pirosító - A pirosítókba szó szerint szerelmes vagyok. Jó lenne egy ilyen csodaszép, különleges darabot is a gyűjteményemben tudni. Csak ne lenne ennyi szépséges árnyalat...


L'Oréal Super Liner So Couture szemhéjtus - Nem vagyok nagy barátságban a filces tusokkal, de erről a darabról olyan sok jót olvastam, hogy szívesen kipróbálnám. 

3 Steps to Get Your Brows on Fleek

L'Oréal Brow Artist Genius Kit - Mostanság egyre jobban foglalkoztat a gondolat, hogy hangsúlyosabb szemöldököket alkossak magamnak, ne álljak meg a szemöldökspirálnál. Ez a kis szett már pár hónapja a DM polcaim leledzik itt, Szlovákiában. Elég szimpatikus, bár az ára elég borsos.


EOS kézkrém - Nemrégiben itthon, Szlovákiában a DM-ben sétálva felfedeztem, hogy kaphatóak ezek a cuki kis kézkrémek itt is. Bár az ajakápolók nem igazán váltak nekem be, ezek a kézkrémek nagyon megtetszettek, főleg a szuper, táskabarát kiszerelésüknek köszönhetően. Valószínű, hogy benevezek egyre a közeljövőben.

Micellás szerkezetű bőrnyugtató arclemosó

Vichy 3 az 1-ben micellás víz - Ezt a micellás vizet volt alkalmam egy kisebb kiszerelésben kipróbálnom, és nagyon megszerettem. Nálam az eddig próbált micellás vizek közül ő a legjobb, leghatékonyabb, még a Biodermát is lekörözte. Jó lenne belőle egy teljes kiszerelés is.


Rózsavíz - Sok jót olvastam a rózsavízről. Állítólag nagyon jót tesz a bőrnek. Mostanság pedig egyre jobban érdekel a bőrápolás, így szívesen tennék vele egy próbát. Az itteni DM-ekben láttam már egy lehetséges jelöltet, de nem emlékszem a márkájára, valószínűleg ő lesz a befutó majd, ha arra kerül a sor.

Milyen termékek szerepelnek a Ti kívánságlistáitokon? Mire vágytok a legjobban mostanság?



Puszi: Juctus

2 megjegyzés:

  1. Zoeva ecsetek nagyon jó látszik és EOS en is akarok

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    VálaszTörlés