2015. december 6., vasárnap

Post it HAUL

Nemrég post itek után kezdtem kutatni Ebay-en. Rengeteg aranyos darabra bukkantam, amiket azonnal meg is rendeltem. Ezeket szeretném Nektek megmutatni a mai bejegyzésben...


Az összeset egy eladótól rendeltem, akinek rengeteg szép cucca van, megéri nála körülnézni (ITT). Most nézem, hogy sajnos január 30-ig szünetel nála az eladás, de ettől függetlenül megmutatom, miket is rendeltem, valószínűleg más eladóknál is megtalálhatóak ezek a termékek.
Vannak köztük olyan dolgok, amiket random változatban küldtek, s olyanok is, amiket én választottam.

0.99$ LINK

0.75$ LINK

2.99$ LINK

0.74$ LINK

0.99$ LINK

Én teljesen odavagyok ezekért a cukiságokért, s ráadásul hasznosak is. Szeretem az ilyen apróságokat Ebay-en beszerezni, mert az áruk is baráti, s a választék is nagyon széles.

Ti szoktok Ebay-en vásárolni? Miket szoktok rendelni?

Puszi: Juctus

1 megjegyzés: