2015. december 1., kedd

Novemberi kedvencek (2015)

Elérkezett az év utolsó hónapja is. Hihetetlen! De még mielőtt elkezdenénk a karácsonyra hangolódni, nézzük meg, mik is voltak a kedvenceim novemberben.



Nagyon kevés kedvencem gyűlt össze ebben a hónapban, rendesen el kellett gondolkodnom, miket is tegyek be ebbe a bejegyzésbe. Végül 4 dolgot találtam méltónak a hónap kedvence címre.

A hónap legnagyobb durranása sminkelés terén az volt, hogy majdnem egy év után újra visszatértem géles tusok használatához. E téren továbbra is a L´Oréal Super Liner Gel Intenza tus a hű társam. Ez már a második kis tégelyem, és sosem szeretném leváltani. Egyszerű vele dolgozni, tartós és nagyon intenzív.
A szemhéjamra pedig előszeretettel használtam a L´Oréal Color Infallible szemhéjpúdert a 016 Coconut Shake árnyalatban. Nagyon szeretem ezeket a szemhéjpúdereket, szuper a minőségük, kár, hogy már nem lehet őket kapni. Ez az árnyalat valamiért kifejezetten tetszett a szememnek ebben a hónapban, rengetegszer nyúltam érte.  Fel az egész szemhéjra, utána egy vékony tusvonal és kész is


Az Etude House Blooming Fit BB-t nyáron, mikor először kezdtem el használni, kifejezetten utáltam. Túl sok volt akkor a bőrömnek. De most, hogy újra kísérletezgetni kezdtem vele, kifejezetten megszerettem. A fedése nagyon erős, maga a termék nagyon könnyen beledolgozható a bőrbe, a végeredmény természetes lesz. S ez a kis minta meglehetősen sok használatra elegendő.
Még Londonban szereztem be ezt a Carmex Vanilla ajakápolót, de eddig a fiók mélyén várta, hogy sorra kerüljön. A hűvösebb időjárás beköszöntével az ajkaim kezdtek egyre kezelhetetlenebbek lenni, ezért érte nyúltam. Az illata nagyon kellemes, a klasszikus Carmex-illat keveredik némi édes vaníliával. Az ápoló hatása szuper, bár ezt már megszokhattuk a márkától.

Mik voltak a Ti kedvenceitek? Esetleg használtatok már valamit a fent említett termékek közül?

Puszi: Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése