2015. december 11., péntek

Karácsonyi DM BOX (Slovak Edition)

Mindig is vágyakozva néztem a különböző DM Boxokról szóló bejegyzéseket, videókat. Én is ki szerettem volna próbálni, de eleinte abban sem voltam biztos, hogy itt, Szlovákiában létezik e egyáltalán. Némi kutakodás után aztán megtudtam, hogy létezik, csak eddig mindig elkerülte a figyelmem, vagy pont lecsúsztam a jelentkezési időről. Most viszont sikerült megkaparintani egyet!


Emlékszem, november 16-án láttam meg a szlovák DM Facebook oldalán tette közzé,  hogy lehet jelentkezni a DM BOXra. Gyorsan írtam barátomnak is, hogy jelentkezzen ő is, szerettem volna biztosra menni. Végül aztán úgy hozta a sors, hogy ő lett kettőnk közül a szerencsés. A nyereményt december 7-től lehetett átvenni.

Az itteni dobozka kicsit eltér a magyarországi verziótól, mivel itt 5 euróba (kb. 1500 ft) kerül. Így persze nem összehasonlítható a tartalom, mert logikus, hogy ebben azért kevesebb értékben lesznek dolgok. Illetve az itteni doboz nincs olyan gondosan, két dobozba csomagolva, valamint az információkat tartalmazó kis prospektus is hiányzik belőle.

De nézzük meg, mi is van benne...


A doboz szerintem elég csinosra sikerült, olyan igazi karácsonyi, kis hangulatos. Jó lesz bele pakolászni.

A fedél eltávolítása után selyempapírba csomagolva találjuk a termékeket, csinos kis piros szalaggal átkötve. Összesen 8 terméket kapunk, ami azért elég szép arány.

-Colgate Slim Soft fogkefe
-Balea Candy Queen ajakápoló
-Herbex gyömbér-narancs tea (Téli Varázslat)

-Gliss Kur Oil Nutritive sampon
-Balea Beauty Effect testápoló hialuronsavval

- 3x Essence #mymessage - kiss parfüm

Összességében szerintem ennyi pénzért szuper dobozt kaptunk. Ilyen-olyan módon szerintem minden terméket ki tudok majd használni. Egyedül azt nem értem, hogy miért kellett 3 darab ugyanolyan parfümöt beletenni, de emiatt sem bánkódom, közeleg a karácsony, így szerintem kettőt el is ajándékozok közülük. :)


Ti regisztráltatok már DM BOXra? Hogy tetszett a szlovákiai változat?


Puszi:Juctus

6 megjegyzés:

  1. :-O az nagyon jooo, nekem nagyon tetszik, hogy ott van a shampoo es tea. Es kiss parfum nem ismerem, de nagyon jo lat :)

    Blog by Katy with GIVEAWAY o

    VálaszTörlés
  2. Bőven megéri az 1500 ft-ot. Szerintem a magyar dm box kicsit túl van árazva, én legalábbis sokallom érte a 3000 ft-ot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy egy picit sok érte aza 3000ft. Viszont a termékek is teljesen másak :)

      Törlés
  3. Erről most lemaradtam, viszont az előző 2-t sikerült megszereznem. A tavaszi nagyon bejött, a nyári viszont nem volt valami nagy durranás (ha jól emlékszem abban csak 5 termék volt).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy nézem, tényleg nem volt nagy eresztés a nyári dobozka a többihez viszonyítva :)

      Törlés