2015. augusztus 16., vasárnap

HAUL (MAC, Pupa, parfums.sk/iparfumeria.hu)

A héten sikerült néhány új dolgot beszereznem beauty termékek terén. Jártam Budapesten, ott végre eljutottam két régóta vágyott boltba, illetve egy SOS rendelést is leadtam online. Ha kíváncsi vagy, miket is zsákmányoltam az elmúlt héten, tarts velem!



MAC

Mióta belecsöppentem ebbe a világba, vágytam egy MAC termékre. Természetesen az ikonikus rúzzsaik izgatták a fantáziám legfőképp. S most, hogy a nyáron dolgoztam egy kicsit, eldöntöttem, hogy életem első fizetéséből szerzem meg a hőn áhított darabot. Az első fizetésem szépen félre is tettem e célra, és vártam az alkalmat.


Sok netes keresgélés után a Runway Hit, retro matt finishű árnyalat lopta be magát leginkább a szívembe. s szerencsére élőben is nagyon tetszett, így jött is velem haza. Éppen sikerült szert tennem az akkori utolsó darabra az üzletben. Az eladólány segítségével pedig sikerült a rúzshoz leginkább illő ajakkontúr ceruzát is választani, mégpedig a Fruit Cocktail árnyalatban. A rúzs 6100 ft. a ceruza pedig 5300 ft volt.

Pupa

A Pupa márka egyre nagyobb népszerűségnek örvend, mostanság elég nagy a hype körülötte. Több helyen is láttam, hogy épp hatalmas akciók találhatóak az üzleteikben, és volt alkalmam betérni, így meg is tettem azt.

Tényleg hatalmas akciók várták a vevőket. Az egyik limitált kollekcióból, ami Sporty Chic néven fut, elhoztam két terméket is 70 százalék kedvezménnyel. Egy Like a Doll Cheeks and Hair powder (002) és egy Vamp! cream eyeshadow (001 Purity Seal).  Valamint hazajött velem még egy Made To Last stick eyeshadow (002), ami a Waterproof World kollekcióból van. Ő, ha jól emlékszem 30 százalékkal volt olcsóbb. Van vele egy kisebb bajom, mert a tekerője valahogy nem akar működni, egyszer már sikerült ez a hadművelet, de csak pici ideig működött. A pontos árakra nem emlékszem, de a pirosító olyan 800-900 ft, a szemhéjkrém 777ft, a ceruza 1200-1400 ft volt.


parfums.sk/iparfumeria.hu

Szerintem a két oldal egy és ugyanaz, csak az egyik a magyarországi, másik meg a szlovákiai változat. SOS szerettem volna egy fényvédőt, szerencsére ezen az oldalon meg is találtam a kínálatban, amit kerestem. Persze még egy termék becsúszott melléje, de mentségemre szóljon, hogy a vásárlása már esedékes. Egyébként nagyon gyorsak voltak, a rendelésem csütörtök délelőtt adtam le, pénteken pedig kb. dél körül már vehettem is át a dobozkámat.

Az a bizonyos fényvédő a Vichy Idéal Soleil Bronze SPF50 (HU link/SK link), amiből eddig egy pici mintát használtam, ami annyira meggyőzött, hogy megrendeltem a teljes kiszerelést.
A fényvédő mellé pedig a Macadamia Oil Extract hajmaszk (HU link/SK link) csúszott be, mivel keresnem kellett valamit, mert a kedvenc Avonosom már nagyon a végét járja, viszont ötödszörre már nem akartam újravenni, ki szerettem volna valami mást is próbálni 
A rendelésemhez pedig választhattam egy parfümmintát, ami a Burberry Baby Touch EDT (HU link/ SK link) lett. Ez az illat elsőre nekem nagyon sok, nagyon fűszeres, de idővel már elviselhetőbb, átmegy egy cseppit könnyedebbe.
A fényvédő ára 11,90 (kb. 3600 ft), a hajmaszké 3,30 (kb. 1000ft) volt.


Ti miket szereztetek be mostanság? Próbáltátok már valamelyik terméket?

  1. Puszi:Juctus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése