2013. április 29., hétfő

Miss Sporty Pump Up Mascara Booster szempillaspirál-vélemény

Sziasztok! Ma egy véleménynyilvánító posztot hoztam Nektek egy Miss Sporty spirálról...



Ezt a spirált az egyik barátnőmtől kaptam még születésnapomra. Az árát ebből kifolyólag nem is tudom ,de szerintem 1000 ft alatt van. 
A csomagolása nagyon megnyerő. Duci lila tubus fénylő bronzos-narancsos felirattal. Szerintem nagyon csajos :) Maga a tubus 12ml festéket rejt magában ,ami szerintem elég tetemes mennyiség.
Nem tudom ,hogy kapható e más színben ,de nekem a 001 Extra Black árnyalat van meg.

A keféje HATALMAS.Ezt nem lehet máshogy jellemezni. Tényleg nagyon nagy ,én még nem láttam ekkorát. Ennek a velejárója az is ,hogy nagyon nehéz vele dolgozni.Nagy türelem kell hozzá ,az biztos. A kefe elejét minden egyes alkalommal le kell húzni a tubus nyakán ,mert tetemes mennyiségű festék képes ott felgyűlni ,amivel lehetetlenség dolgozni. Számomra viszont ez nem nagy ügy ,hisz szinte minden spirálommal ez a helyzet.
Maga a festék kellemes állagú. Nem túl sűrű ,nem túl folyós ,épp az arany középutat képviseli. Találhatóak benne apró szőrszálak ,amik (ha jól tudom) a hosszításban vannak segítségünkre :)

Ha vastag rétegekben visszük fel ,képes hatalmas ,póklábszerű pillákat csinálni. Van akinek ez bejön ,de én nem tartozom ebbe e kategóriába ,ezért egy picit visszafogottabb megoldást kerestem ,amivel kicsit naturálisabb hatást érek el. Ez pedig az ,hogy a spirált megpróbálom minél finomabb mozdulatokkal és nagyon vékony rétegekben felvinni. A rétegek felvitele közt pedig várok egy kicsit ,hogy megszáradjon :) 
Így érem el ezt a hatást ,ami a képeken is látható.Szerintem nagyon szép pillákat csinál így ,már az első rétegnél látszik a hosszító ,illetve a göndörítő hatása.
Viszont ha ezzel a módszerrel dolgozom ,akkor elég időigényes a felvitel .ezért ha sietek ,akkor biztos nem ezt a spirált használom.Ha van időm eljátszogatni a felvitellel ,akkor nagyon szívesen használom :)

Összességében szeretem ezt a spirált. De (ahogy már említettem is) reggelente nincs türelmem vele játszadozni ,így elég ritkán akad a kezembe. Ezt azért egy picit sajnálom ,mert nagyon szép pillákat képes csinálni.Nem olyan hű ,de csodásakat ,viszont hétköznapokra számomra tökéletesen szépek :)
Tartósnak is nagyon tartós ,nem morzsolódik 6-8 órát szerintem simán kibír.  És ami a legjobb az az ,hogy a 12ml elég sokáig elég is lesz :)))

4/5

Ti próbáltátok ezt a spirált?Általában hogy álltok a Miss Sporty spiráljaival?

Puszi:Juctus

2 megjegyzés:

  1. Én szeretem a Miss Sporty spirálokat, ez is egész jónak tűnik, azt hiszem, már nézegettem is...de jelenleg van mit használnom, és már annak az utódját is kinéztem, így nem tudom, mikor jutok vissza az MS-hez :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez az első Miss Sporty spirálom. Szerintem jó kis termékeket vonultat fel a márka elérhető áron. :)
      Én is így vagyok a spirálokkal ,nem szeretnék addig újat ,amíg el nem használom őket. Így is bűntudatom van egy kicsit ,hogy jelenleg 3 fekete spirálom van használatban :)

      Törlés