2013. február 14., csütörtök

Rival de Loop Peel-Off Aloe Vera & Kamilla arcmaszk-vélemény

Sziasztok! Ma erről a maszkról írom le a véleményemet..



Ezt a lehúzható darabot még január végén vásároltam a Rossmannban vettem 236ft-ért ,ezért 2x 8ml-t kapunk. Ezelőtt még nem próbáltam lehúzható maszkot ,így kíváncsi voltam a teljesítményére.
Az állaga géles és nagyon ragadós. Én egyszerre felvittem a 8ml-t. Eléggé féltem ,hogy nem tudom eloszlatni rendesen az arcomon az átlátszósága miatt ,de szerintem elég jól sikerült.
Itt látható maga az anyag a csomagolásra kifolyva

A maszk "főszereplői" a kamilla és az aloe vera. Ezen összetevők segítségével tisztítja a pórusokat és segít rugalmassá tenni a bőrt.E két növény a maszk illatában is érződik. Nagyon erőteljes illata van ,ami legfőképp felkenéskor érződik.
Felkenve szinte láthatatlan az arcon ,csak a száradás közben érezhető minimális húzódás jelzi ,hogy valamit mégis magunkra kentünk. Beszélni nem érdemes a maszk viselése közben.
Én 15 percig hagytam fent. Mikor megszárad ,kinézetre nem változik az egész cucc ,csak tapintásra. Érezhető ,hogy megszáradt és nekikezdhetünk a lehúzásának.
Elég fájdalmas procedúrára számítottam a lehúzáskor ,viszont abszolúte ,de nem fájdalmas. Szépen ,egyben lejön semmi gond nélkül.
Az eredmény:tiszta pórusok,szép,természetes fényű bőr :)

A lehúzott maszk picit összegyűrve

Összességében én nagyon meg vagyok elégedve e termékkel. Igaz ,még nem próbáltam más fajta lehúzható darabot ,de ezt biztos újra veszem. Nagyon tetszik az eredménye ,tényleg természetes fényt ad az arcnak ,sőt enyhítette a gyulladást a pattanásaimon. Ennek nagyon örülök.
Lehet ,hogy a fent leírt dolgok másoknak természetesek. De segíteni szerettem volna azon embereknek ,akik még nem próbáltak lehúzható maszkot. Meg szerettem volna velük ismertetni a dolog lényegét ,és buzdítani őket ,hogy ne féljenek kipróbálni :)

5/5

Ti szeretitek a lehúzható maszkokat? Milyen arcmaszkot szerettek a legjobban?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése