2013. március 1., péntek

Hello March!



Eljött március első napja. Hihetetlen ,milyen gyorsan repül az idő...
Nekem ez a kedvenc hónapom az évben ,és nem csak azért ,mert ekkor van a szülinapom :) :D
Számomra az újjászületést jelképezi ,mivel ugye ez a tavasz első hónapja szeretne lenni. Ilyenkor előbukkannak az első napsugarak ,amiknek mindenki örül ,hisz általában ekkorra az emberek többségének elege van a hóból :) 
Az utóbbi napokban elég jó idő volt ,aminek én nagyon örültem. Olyan jó volt érezni a napocska simogató sugarait. Sőt ,már a sapkát is otthon hagytam :)))

Hoztam nektek pár szépséges tavaszi inspirációs képet :





Ha már megírom ezt a posztot ,akkor írok egy kisebb listát ,hogy milyen fontosabb dolgok fognak velem történni márciusban:
2.- Szülinapom. Igen ,ezen a napon töltöm be a 15. életévemet. Az igazat megvallva nem igazán tulajdonítok nagy jelentőséget a dolognak.Nem tervezek hatalmas ünneplést. Jelenleg inkább a tanulásra koncentrálok.
4.-10.- Tavaszi szünet. Jól jön egy kis pihenés ,de az az érzésem ,hogy a szünetem nagy része tanulással/ismétléssel fog eltelni a következő pontban található dolog miatt.
13.-Monitor(országos tudásfelmérő teszt)- Ez afféle hagyomány Szlovákiában ,a kilencedikesek minden éven megírják. Igazából szinte semmit sem számít ,főleg most ,hogy ismét bevezették a felvételit. De azért mégsem szeretném ócskán megírni ,így készülök. Mondjuk én kifejezetten izgulós fajta vagyok és félek ,hogy a nagy izgalmamban mindent elfelejtek majd :/ Majd meglátjuk.

Hirtelen most csak ezek a fontosabb események jutottak eszembe :)

SZÓVAL: 
Hello March!
Welcome Spring!
Goodbye Winter :D

Ez egy ilyen elmélkedősebb poszt volt ,remélem nem bánjátok :)

Ti szeretitek a márciust? És a tavaszt? Melyik a kedvenc hónapotok?

Puszi: Juctus

4 megjegyzés:

  1. Hát akkor boldog 15. szülinapot! Nekem a monitor kimaradt az életemből, pont utánnunk vezették be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ,aranyos vagy! :)
      Hát igen ,elég újdonság ez a dolog. A vicces az ,hogy nem is igazán számít sehova :D

      Törlés
  2. Én is imádom a tavaszt, de az áprilist, májust a legjobban (nekem meg májusban van a szülinapom :D). Sok sikert a monitorhoz, ne félj, nem lesz gond, jól fog menni,t anulgass, de nem kell túlzásba vinni :P :)
    Boldog szülinapot előre is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tavasz tényleg csodás. Érthető ,hogy szereted a májust :D
      Köszi a biztatást! A túlzásba esés az engem nem igazán fenyeget ,ahogy magamat ismerem :D
      Köszönöm szépen. Nagyon aranyos vagy! :)

      Törlés